sobota, 10 lutego 2018

Gniazdka elektryczne

Pierwsze gniazdka i włączniki zostały zamontowane.
Miały być niedrogie, i nawet polskie, żeby nie było, że taki nielojalny kosmopolita jestem. Ale nie dało się. Bo nasza myśl krajowa jednak ma ograniczenia w tej, wydawałoby się niezbyt odjechanej technologicznie dziedzinie. I tak producenci albo nie mają jakiś elementów, albo mają ale w różnych seriach, ale mechanizmy jednej serii nie pasują do płytek z innej serii.
A wcale nie chciałem elementów tzw. 'inteligentnych', a z bardziej skomplikowanych okazały się zwykłe ramki, ale dla pięciu elementów, czy usb lub porty RJ.

I niestety znowu musiałem być taką i taką mordą i kupić te gorsze niemieckie... A naprawdę bardzo długo szukałem i starałem się.

I będą ot - proste, białe, ot dokładnie takie:








2 komentarze:

  1. Akurat kwestia samych gniazdek to jest indywidualna sprawa. Natomiast ja jestem zdania, że warto w dzisiejszych czasach zainteresować się instalacjami fotowoltaicznymi. Widziałem na stronie http://inovativ.pl/realizacje/ kilka ciekawych realizacji i muszę przyznać, że prezentują się bardzo profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie gniazdka to moim zdaniem już jest bardziej kwestia estetyki ale jak najbardziej one są nam potrzebne. Ja także każdemu mogę polecić przeczytanie artykułu https://www.24kato.pl/reklama/w-jaki-sposob-oszczedzac-prad-w-domu-i-w-firmie gdzie bardzo fajnie napisano w jaki sposób możemy zaoszczędzić na prądzie w domu czy w firmie.

    OdpowiedzUsuń